10 مرکز خرید برتر پکن
10 مرکز خرید برتر پکن

 10 مرکز خرید برتر پکن

Top 10 Beijing Shopping Malls


آیا می خواهید از میان تورهای گردشگری خارجی تور چین را انتخاب کنید؟آیا به دنبال تهیه بلیط هواپیما چین هستید؟ برای بسیاری از گردشگران پکن حکم یک بهشت برای خرید را دارد. در اینجا 10 تا از بهترین مراکز خرید چین در پکن را برای شما فراهم کردیم که ضمانت می کنیم از آنجا دست خالی بر نخواهید گشت یادتون نره تا میتونید تو این مراکز خرید چونه بزنین.



 1. مرکز خرید اورینتال پلازا (东方新天地)

مرکز خرید اورینتال پلازا در پکن، مساحتی حدود 130000 متر مربع را در بر گرفته است و یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری در آسیا به شمار می رود. این مجتمع اورینتال پلازا واقع در قلب پکن، بین گلد استریت و سیلور استریت می باشد. اورینتال پلازا به یکی از مراکز خرید محبوب بین مردم محلی و گردشگران تور پکنتبدیل شده است.



 
 
2. مرکز خرید شین کنگ پالاس (新光天地)

اگر به دنبال مرکز خرید لوکس می گردید، شین کنگ پالاس محلی مناسب برای شماست! مرکز خرید شین کنگ پالاس، یک فروشگاه تایوانی با بیش از 900 مارک معروف بین المللی می باشد. یکی از ویژگی های بارز این مرکز خرید این است که بزرگترین  فروشگاه گوچی را دارد. همچنین چندین رستوران خوب در این مجموعه وجود دارد : (کوفته های تایوانی، کافی شاپ و ...) . در شین کنگ پالاس پکن، یک گلفروشی بی نظیر در کنار نانوایی وجود دارد.


 
3. مرکز خرید یینتای پکن (北京银泰中心)

یینتای پکن مساحتی بالغ بر 350000 متر مربع را داراست. این مجتمع یینتای از سه بخش اصلی تشکیل شده است: پارک هایت پکن، پارک هایت پنت هاوس، و اقامتگاه پارک هایت. معماری آن را جان پورتمن و همکارانش بر عهده داشتند. بسیاری از مارک های معروف چینی و بین المللی در این مرکز خرید یینتای پکن به فروش می رسد.





 
4. بازار محلی سولانا-پکن(蓝色港湾 )

پارک خرید لایف استایل سولانا، شبیه یک شهر کوچک است که حال و هوای تایلندی دارد. بازار محلی سولانا-پکن، ترکیبی از تمدن تجاری و چشم انداز های طبیعی است و پر از نوآوری و سرگرمی می باشد. با توجه به این که پکن شهر کم آبی محسوب می شود ، از پارک چائویانگ، و دریاچه لندمارک ، به آنجا آبرسانی می شود. در این مرکز خرید سولانا بیش از 1000 مارک بین المللی، ده ها مغازه خرده فروشی، و رستوران های متعدد وجود دارد.



 
5. مرکز خرید دی پالاس (世贸天阶)

دی پالاس به ظور عمده از یک صفحه نمایش بزرگ در وسط و دو ساختمان در دو طرف آن تشکیل شده است. به دلیل وجود سقف شیشه ای و هنری می توانید از خرید رد زیر نور و روشن این بازار لذت ببرید. مرکز خرید دی پالاس یک مکان لوکس و مدرن برای خرید می باشد که کافی شاپ هایی در فضای باز دارد و می توانید در آن به استراحت بپردازید.

 




6. مرکز خرید جین یوآن یانشا ( 金源时代购物中心 )

مرکز خرید جین بوان یانشا در پکن، به دلیل مساحت 6 میلیون متر مکعبی که دارد، به بازار بزرگ چین معروف می باشد. این مرکز خرید با 6 طبقه، حدود 1.5 برابر از بازار بزرگ آمریکا بزرگ تر است. این بازار بزرگ جین یوان یانشا 230 پله برقی، 1000 فروشگاه، رستوران هایی با اندازه زمین فوتبال، و زمین اسکیت و .. دارد. این مرکز خرید ارزان چین پکن، برای افراد کم در آمد ، طراحی شده است.

 



7. مرکز خرید کپیتال لند( 凯德)

مرکز خرید جیامو یا کپیتال لند از سه برج و یک مرکز خرید 260000 متر مربعی تشکیل شده است. این مجموعه کپیتال لند در نزدیکی بزرگراه 2 و مترو 4 و راه آهن شماره 13 واقع شده است. در مرکز خرید کپیتال لند در پکن چین، تمامی مارک هی بین المللی معروف ا خواهید یافت.


 


8. مرکز خرید دی گیت(新中关购物中心)

مرکز خرید دی گیت پکن ، یکی از مراکز خرید معروف مد در چین می باشد. دسترسی به این مرکز خرید با مترو خط شماره 10 به راحتی امکان پذیر است. در مرکز خرید دی گیت سیتی انواع مارک های بین المللی را می توان یافت. همچنین رستوران های بی نظیر و سینما بین المللی جیانی ،در آن وجود دارد.

 


 
9. مرکز خرید سنلیتون ویلیج ( 三里屯)

این مرکز خرید ساختی خلاقانه دارد و از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده است. در بخش جنوبی مرکز خرید سانلیتون ویلیج در پکن، مارک ها و برند های بین المللی مثل استیو دیوانه، اسپریت، مانگو، فروشگاه اپل، آدیداس و 30 رستورانو یک سنما چند بعدی جود دارد.


 


10. مرکز خرید زیدان جوی (大悦城 )

زیدان بزرگترین مرکز خرید در پکنبه شمار می رود. مرکز خرید زیذان جوی در پکن دارای 13 طبقه مجهز به آسانسور می باشد. همچنین دارای بزرگترین سینمای دیجیتال در چین  و بزرگترین فروشگاه لوازم آرایشی در پکن می باشد



برای دریافت اطلاعات از ویزای چین، تهیه بلیط هواپیما پکن و انتقال رایگان به فرودگاه پکن با ما تماس بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی